سوالات متداول
در این قسمت، پرتکرارترین پرسشهای کاربران، پاسخ داده شده است.
اگر پاسخ خود را نیافتید، تیم پشتیبانی فروشگاه الکامپ آماده پاسخگویی به شماست.
برای سفارش دادن، به صفحه محصول مورد نظرتان بروید و پس از افزودن محصول به سبد خرید، با ورود به صفحه تسویه حساب، سفارش خود را نهایی کنید. با ورود به حساب کاربری خود، میتوانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید و در صورت نیاز با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. در صورت نیاز به بازگشت محصول خود، میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و درخواست بازگشت محصول خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای بازگشت محصول، باید شرایط بازگشت محصول را رعایت کرده و محصول باید در وضعیت اصلی و بدون هیچگونه آسیبی باشد. با توجه به مجوز هایی مانند نماد اعتماد الکترونیک و کسب و کارهای مجازی که فروشگاه الکامپ دارد، میتوانید به فروشگاه اعتماد کنید. جزئیات بیشتر را میتوانید در پایین سایت مشاهده کنید. تمامی کالاها روز بعداز ثبت سفارش ارسال میشوند؛ اگر ساکن تهران باشید (همان روز ارسال) اگر ساکن شهرهای دیگر باشید (1 تا 3 روز کاری) زمان میبرد تا کالا به دستتان برسد. برای تفکیک مدل های لپ تاپ ها و پیدا کردن راحت تر آنها در سایت های اینترنتی، هر مدل دارای یک کد بخصوص میشود که توسط سایت روی آن دستگاه قرار میگیرد. این کد هیچ ربطی به پارت نامبر درج شده بر روی جعبه و بدنه لپ تاپ ندارد. به عنوان مثال، در برند لنوو، مدل پرطرفدار IdeaPad 3 تاکنون با بیشتر از ۵۰ مشخصات مختلف وارد کشور شده است. این نوع نامگذاری باعث میشود تا شما به راحتی از بین این مدل ها، لپتاپ مورد نظر خودتان را پیدا کرده و حتی به دیگران نیز معرفی کنید. این مورد در تمامی لپتاپ ها شایع هست ولی در لپتاپ های لنوو کار نکردن تاچ پد بعد از نصب شایع تر هست. برای رفع این مورد باید از آخرین نسخه ویندوز استفاده کنید و درایورهای لپ تاپتون را از سایت سازنده دانلود کنید. تمامی کالاها نو؛ پلمب و اصل میباشند. (به غیر از کالاهایی که در عنوان آنها ویترینی یا دست دوم درج شده باشد.) بله انجام میشود؛ در صورتی که هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات درج کنید و یا پس از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و هماهنگی های لازم انجام شود تا به صورت رایگان برای شما نصب شود. بله، با توجه به ارزشمند بودن همه کالاها، تمامی آنها با رعایت تمامی موارد ایمنی از جمله استفاده از ضربه گیر و جهت احتیاط بیشتر در کارتن دیگری نیز قرار میگیرد. در ضمن کالاهای ارسالی توسط شرکت های حمل و نقل (به جز باربری) تحت پوشش بیمه ارسال هستند.چگونه میتوانم سفارش دهم؟
چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
چگونه میتوانم محصول خود را بازگردانم؟
من چطور می تونم به شما برای خرید آنلاین اعتماد کنم؟
کالای من کی ارسال میشه؟ کی به دستم میرسه؟
حروف انگلیسی که آخر نام محصول درج شده روی جعبه چرا درج نشده؟
من لپ تاپ خریداری کردم ، اما نه در هنگام نصب ویندوز و نه بعد از نصب تاچ پدش کار نمیکنه ، چه کاری باید انجام بدم؟
کالاها پلمب هستن؟
نصب ویندوز انجام میدید؟ هزینش چقدره؟
آیا در بسته بندی و ارسال شما تمامی موارد ایمنی رعایت می شود؟